Op één van de mooiste sportparken van Nederland is
L.T.C. Emmen | Tennis & Padel de club voor jong en oud.

Tennissen en padellen het hele jaar door

Prachtig gelegen en heerlijk verscholen aan de rand van de Emmerdennen ligt ons sportpark. Wij hebben 8 gravel tennisbanen, 2 padelbanen en een dubbele oefenmuur. Centraal op het park staat ons authentieke rietgedekte clubhuis dat het hele jaar door geopend is. Het clubhuis wordt al jaren gepacht door Cor en Greta die ons het hele jaar door verrassen met heerlijke hapjes, speciale bieren van de tap, goede wijn, uitstekende service en nog betere koffie.

Als club bieden wij de unieke mogelijkheid om het hele jaar tennis op gravel te spelen. Banen 5 t/m 8 worden namelijk iedere winter overdekt door onze blaashal die tennissen op gravel zelfs bij sneeuw en vorst mogelijk maakt, ook voor tennissers uit de omgeving die geen lid zijn van onze club.

Er wordt volop getennist, ruim 20 teams spelen jaarlijks voor- of najaarscompetitie. Iedere week hebben wij de dinsdagse toss ochtend en een toss avond waar we zorgen voor een mooie mix aan vriendschappelijke potjes tennis op alle niveaus. Tijdens het zomerseizoen vindt iedere dinsdagavond de recreatiecompetitie gretig aftrek en bij al deze activiteiten staan Cor en Greta als pachters van het clubhuis voor je klaar.

Volop genieten in en rondom het clubhuis

Ons clubhuis wordt gepacht door Cor en Greta. Zij zijn er (bijna) altijd om leden en bezoekers gastvrij te ontvangen. Je kunt er lekker wat drinken, een tussendoortje bestellen of van een heerlijke maaltijd genieten. Het clubhuis ligt verhoogd, maar beschut tussen de bomen. Hierdoor kun je op ons terras al snel volop genieten van de zon. Vanuit deze centrale plek kijk je uit op onze padelbanen en (bijna) alle tennisbanen.

Gezellig voor of na het bewegen, lekker genieten van een kopje koffie of thee, glas fris, biertje van de tap of een ander drankje. Op onze menukaart staan warme en koude bittergarnituren, diverse lunch- en warme gerechten; van panini’s en vers belegde broodjes tot een lekkerbekje of saté met frites en sla.

Cor en Greta zijn dagelijks geopend voor iedereen. We zijn open vanaf 9.00 uur en sluiten rond 00.00 uur. In het weekend, tijdens de zomervakantie en kerstperiode gelden afwijkende openingstijden. Deze zijn afhankelijk van de drukte en eventuele activiteiten. Als het clubhuis gesloten is, zijn alle tennis- en padelbanen gewoon bereikbaar via de hoofdingang van ons park.

We vinden het leuk om bij elke gelegenheid weer iets lekkers te serveren en of te schenken. Een speciaal biertje van de tap of wel een heerlijke plate van de dag passend bij het seizoen. We blijven vernieuwen of hetzelfde versterken. Hebben jullie zelf originele wensen of ideeën? Geef het door aan ons! Jullie vinden ons bij de bar!

TENNIS, onze mogelijkheden;

LOSSE VERHUUR

• losse verhuur
  • direct online te boeken met Meet&Play.
  • op elk gewenst moment
  • geen lidmaatschap vereist

16.50 /UUR

SENIOR

• tennis én padel
  • vanaf 18 jaar
  • KNLTB registratie
  • voor toernooi- en competitiedeelname.

170.-- /JAAR

STUDENT

• tennis én padel
  • studentenpas vereist
  • KNLTB registratie
  • voor toernooi- en competitiedeelname.

85.-- /JAAR