In samenwerking met Tennisschool Koning hebben wij, voor jong en oud, altijd een training op maat.

Training door Koning

De trainingen bij onze vereniging worden verzorgd door Tennisschool Koning. Ruud Koning is naamgever en grondlegger van deze gerenommeerde tennisschool. Tennisschool Koning is één van de (maar) 32 door de KNLTB gecertificeerde tennisscholen in Nederland.

Van tenniskids tot volwassen tennis of padel, Tennisschool Koning zorgt voor kwaliteit, enthousiasme en dus vooral plezier en ontspanning! Wij gaan je tennis of padel leren en besmetten met het virus! En heb je meer ambitie? Onze school gaat technisch, tactisch, fysiek en mentaal met jou aan de slag om het beste in jou naar boven te halen! Niet alleen de sporter maar ook een stukje mens achter de speler helpen wij graag ontwikkelen.

Tennisschool Koning staat voor beleving, passie, verbetering van je niveau en plezier met elkaar!

Vaste clubtrainers

Ruud is onze clubtrainer, die samen met Pepè en Annelou de lessen voor onze leden verzorgd. De heren en dame brengen plezier, passie en gezelligheid mee naar de baan en dragen dat over op de tennissers en padellers. Of je nu 4 of 74 bent, onze tennisschool heeft een training die bij jou past.

Wil je je 4 jarige zoon of dochter spelenderwijs in aanraking laten komen met tennis, dan is er de minikids. Mocht je je lichamelijke beperkingen willen compenseren met wat vernieuwde tactische inzichten dan is een privéles misschien meer iets voor jou. Dit zijn twee uitersten maar daartussen zitten vele vormen, en vast ook één die bij jou past. Laat ons jou uitdagen om naar onze banen te komen en jou te laten zien hoe leuk en leerzaam onze trainingen zijn en hoe gezellig onze club is. Ook het verbinden met anderen die hetzelfde ambitieniveau hebben, zien wij als onze taak! Zodat je (nog) vaker in aanraking komt met de prachtige sporten.