De snelst groeiende sport nu ook in Emmen!

L.T.C. Emmen | Tennis & Padel

Het is eindelijk mogelijk om in Emmen te kunnen padellen! Als L.T.C. Emmen | Tennis & Padel bieden wij sinds 8 oktober 2022 ook padel aan. Hiermee zijn wij de eerste aanbieder van de padelsport in de gemeente Emmen!

PADEL, nu ook in ook in Emmen

Als vereniging kiezen we ervoor om één contributietarief te hanteren. Als lid van onze vereniging kun je dus én tennissen én padellen. Volwassenen betalen € 160,= per jaar en studenten € 80,= per jaar (op vertoon van je collegekaart). Eén bedrag dus voor beide sporten! Even snel voor jullie terug gerekend is dat tennissen én padellen voor nog geen € 14,= per maand. En dat is dan toch weer echt voordeliger dan je abonnement van de sportschool. Ook nog eens in de buitenlucht en regen is niet heel snel een spelbreker bij padellen. Door de ondergrond en structuur van onze banen kunnen we lang door bij (wat) minder weer!

Daarnaast prijzen we ons als club gelukkig dat we met onze pachters Cor en Greta nagenoeg altijd beschikken over een bemand clubhuis. Het gevolg is dat onze leden geen bardiensten hoeven te verzorgen maar dat de leden wel kunnen beschikken over allerlei soorten versnaperingen met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding.

PADEL, wat is het precies?

Groot geworden in Spanje en Argentinië is padel op dit moment de snelst groeiende sport in Europa. En padel is een heel verrassend spelletje! Bij padel gaat de bal elke keer weer net anders dan je verwacht. In de kooi moet je op alles voorbereid zijn. De bal gaat telkens weer anders, en net als je denkt verslagen te zijn, krijg je onverwacht toch weer een tweede kans, bijvoorbeeld door hulp van de wanden.

Wil je er alles over weten? We hebben het allemaal voor je op een rijtje gezet!
#1 WAT IS PADEL?
#2 GESCHIEDENIS VAN PADEL
#3 SPELREGELS PADEL
#4 PADELRACKET

PADEL, onze mogelijkheden;

LOSSE VERHUUR

• losse verhuur
  • direct online te boeken met Meet&Play.
  • op elk gewenst moment
  • geen lidmaatschap vereist

25.-- /UUR

SENIOR

• tennis én padel
  • vanaf 18 jaar
  • KNLTB registratie
  • voor toernooi- en competitiedeelname.

170.-- /JAAR

STUDENT

• tennis én padel
  • studentenpas vereist
  • KNLTB registratie
  • voor toernooi- en competitiedeelname.

85.-- /JAAR

PADEL, en business;

Er bestaan vele mogelijkheden om je bedrijf goed onder de aandacht te kunnen brengen bij onze padelbanen. Bijvoorbeeld;
  • naamgevend baansponsor
  • beeldmerken op glaswanden
  • toernooisponsor
  • competitiesponsor
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op! Onze gegevens staan hieronder vermeld. Invullen van het contactformulier kan natuurlijk ook! Wij kijken dan naar de opties en treden met jullie in contact.

Vragen?

Telefoon