TENNISSEN OP GRAVEL, ZELFS BIJ VORST EN SNEEUW!

(Bijna) uniek in Noord Nederland

Gravel is en blijft verreweg de mooiste en beste ondergrond om op te tennissen, ook in de winter! LTC Emmen nam het initiatief en wilde haar leden graag meer bieden dan alleen outdoor tennis op gravel. Vanuit dit ideaal is Stichting Tenniscentrum Emmen ontstaan. Na vele maanden onderzoek en haalbaarheidsstudies bleek een blaashal financieel en sportief haalbaar. En zo was Stichting Tenniscentrum Emmen een feit.

Sinds 2007 is STE volledig onafhankelijk en maken wij het mogelijk dat leden van verschillende tennisverenigingen INDOOR kunnen tennissen op GRAVEL op het park van LTC Emmen. Bestuursleden van STE zijn allen fanatieke en recreatieve tennissers en dragen INDOOR tennis een warm hart toe.

Om te tennissen in de blaashal is geen lidmaatschap vereist. Wil je in de winter eventueel tennisles, dan kan dat ook bij ons. Wij hebben contacten met tennisscholen, maar ook met onafhankelijke tennisleraren.

Wil je direct je vaste baan reserveren, dan kan dat met ons onlineformulier, ook een passe partout kun je digitaal bestellen. Wil je een een baan reserveren, boek dan online via onze Meet&Play omgeving!

Voor alle clubs in de regio

Tennisverenigingen hebben niet altijd de mogelijkheid om het tennis voor hun leden in de winter optimaal te faciliteren vanwege de weersomstandigheden. Tenniscentrum Emmen heeft zelfs met vorst en sneeuw vier gravelbanen ter beschikking.

Onze hal kan gereserveerd worden voor wintertrainingen, clinics en toernooien, die de vereniging zelf organiseert. Een gezellige clubavond of een nieuwjaarstoernooi bijvoorbeeld. Of het opzetten van de wintertraining voor de leden. Op deze manier blijven de leden actief en op niveau tennissen en blijft het contact met de leden ook in de winter gehandhaafd. Uiteraard kunnen wij ondersteunen bij de organisatie.

INDOOR, onze mogelijkheden;

LOSSE VERHUUR